close

 

a-great-big-world-say-something-cover  

有時候要的不多 只希望對方能說點什麼 隨便一句都好 隨便一句都是回報

但也許那個人一點也不在乎 也許那個人已經不能說了

放棄追求放下傷痛 不是認輸了也不是不愛了

而是勇敢的說聲拜拜 勇敢的不讓自己的心繼續受傷

 

 

Say Something

以下含個人不專業翻譯 歡迎批評指教

Say something, I'm giving up on you.
I'll be the one, if you want me to.
Anywhere, I would've followed you.
Say something, I'm giving up on you.
說些什麼 我快放棄了
只要你想要 我就是你的唯一
天涯海角 我都跟你去
什麼 我撐不下去了

And I am feeling so small.
It was over my head
I know nothing at all.
我變得多麼的渺小
好多想法在腦中
但再也不知道怎麼做了

And I will stumble and fall.
I'm still learning to love
Just starting to crawl.
一路上跌跌撞撞
我還在學習怎麼去愛
就像小孩才開始學爬

Say something, I'm giving up on you.
I'm sorry that I couldn't get to you.
Anywhere, I would've followed you.
Say something, I'm giving up on you.
什麼 讓我有撐下去的勇氣
我很抱歉 我不在你身邊
無論何處 我都會找到你
說些什麼 我放不下你

And I will swallow my pride.
You're the one that I love
And I'm saying goodbye.
放下身段承認失敗
你仍是我一生的摯愛
但我願輕輕地說聲拜拜

Say something, I'm giving up on you.
And I'm sorry that I couldn't get to you.
And anywhere, I would have followed you.
Oh-oh-oh-oh say something, I'm giving up on you.
說點什麼 當我還願傾聽
我很抱歉 我無法陪伴你
無論何處 我都願跟隨你
求求你說點什麼 否則再也別說

Say something, I'm giving up on you.
Say something...
說點什麼 否則我要走了
說點什麼...

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    闇月飄雪 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()